לוגרו

הישגים חדשים בפרסום לעסקים

לוגרו

הישגים חדשים בפרסום לעסקים

לוגורו הישגים בפרסום לכל סוגי העסקים – פתרון כולל למיתוג חדשני ומדויק לעסק שלכם.

לוגרו

הישגים חדשים בפרסום לעסקים

פרסום ברשתות חברתיות

מיליוני אנשים מתעדים את חייהם באמצעות הרשתות החברתיות אשר הבולטות מבניהם הם "פייסבוק" ו"אינסטגרם". כיום, כמעט ואין אדם שאינו מחובר לאחד הרשתות הללו והחשיפה ברשת הינה גדולה מאוד.

חברת "לוגרו" נמצאת במיוחד עבורך בכדי להביא את העסק שלך לקדמת הבמה ברשתות החברתיות באמצעות מספר כלים:

  • תוכן שיווקי ואיכותי- חברתנו בונה לך את התוכן הנכון עבור קהל הלקוחות שלך על ידי קופירייטר ואנשי מקצוע מוסמכים. המטרה העיקרית הינה לעניין את הגולש ולהביא אותו לדף העסקי שלך.
  • קידום ממומן בפייסבוק- חברתנו מבצעת אפיון של קהל הלקוחות הקבוע על ידי מספר פרמטרים קבועים, מה שמוביל לפרסום יעיל יותר בפייסבוק ממומן. באמצעות הנתונים אנו ממקדים את המודעה הממומנת עבור קהל יעד מתאים עבור העסק שלך תוך שימוש וניצול יעיל של התקציב הפרסומי עבור המודעה הממומנת.
  • קידום ממומן באינסטגרם- שימוש בפוסטים ובתמונות מעוצבות אשר יעניינו את הקהל של העסק שלכם בסטורי ובפיד של המשתמשים על ידי גרפיקה ייחודית וכתיבת תוכן ענייני עבור הלקוחות שלך.
  • קידום אורגני באינסטגרם- חברתנו משתמשת בתוכנה מיוחדת להשגת עוקבים חדשים עבור דף האינסטגרם של העסק שלך. התוכנה מביאה אנשים רלוונטיים בלבד עבור הדף שלך לפי בחירת קהל יעד מסוים לפי תחום הפעילות של העסק שלך.
  • הכשרת הצוות שלך בצילום- אנו נגיע לעסק שלך ונבחר אדם אשר ינהל את הדף העסקי שלך ויעניין את הלקוחות שלך באופן יומיומי באמצעות הדרכה ואביזרים מיוחדים וממותגים עבור העסק שלך ושיתנו לך כאשר אתה מפרסם בחברתנו.

אנו נגרום לאנשים מרחבי הרשת להתעניין במוצרים שלך וניצור אינטראקציה עניינית עבור אוהדי הדף שלך ונגרום להמרות טובות יותר מהדף העסקי ונגרום גם לאוהדי הדף וגם לאנשים רלוונטיים מחוצה לו לגרום להקליק ולחייג אליך.

עדיין מתלבטים? תחייגו עכשיו ונמצא פתרונות אטרקטיביים עבורכם.

תיק עבודות

פתחתם עסק והצבתם יעדים תנו לנו להשיג לכם אותם

חייגו – 054-2634434 או צרו אתנו קשר במייל.

מחפשים משרד פרסום באינטרנט?

פרסום באינטרנט זה לוגורו. נקודה!

כל הזכויות שמורות © למשרד פרסום לוגרו 2018 חייגו – 054-2634434

שלחו הודעה
דילוג לתוכן